Mitä hyötyä yritykselle on ISO 9001 -standardista laatujärjestelmästä?
Varmistaa, että yritys pystyy jatkuvasti tuottamaan asiakkaiden tarpeet täyttäviä tuotteita tai palveluja
Tukee toiminnan ja prosessien jatkuvassa kehittämisessä
Kasvattaa asiakkaiden luottamusta yritykseen
Parantaa henkilöstön osallistumista, motivaatiota ja tietoisuutta asiakastarpeista
Selkeyttää vastuunjakoa
Parantaa riskienhallintaa
Toimii työkaluna toimittajasuhteiden kehittämisessä
Parantaa muutostenhallintaa
Vähentää virheitä ja poikkeamia
Vähentää laatukustannuksia
Parantaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden sitoutumista yritykseen
Pystymme tarjoamaan käyttöönne laajan palvelukokonaisuuden!
Laatupolitiikka ja -strategia tavoitteineen, joka sisällytettävä kiinteäksi osaksi organisaation liiketoimintastrategiaa.
Organisaation johdon sitouttaminen ja vastuullistaminen laatujohtamiseen.
Riskienhallinta, tunnistaminen ja huomioon ottaminen päätöksenteossa.
Prosessien ja organisaation kuvaaminen.
Helppokäyttöisen pilvipalvelun korvaamaan hankalasti hallittavat dokumentit, kaikkien yleisimpien standardien mukaiset järjestelmät samalla palvelulla.